דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסקים קטנים: חמישה נושאים מנצחים לבלוג שלכם 

מאת    [ 24/11/2009 ]

מילים במאמר: 559   [ נצפה 2537 פעמים ]


Josh Catone  מהאתר Mashable המתמחה בתופעות במדיה החברתית
 
 אחד מהדברים החשובים ביותר שאתה צריך לעשות בבלוג לעסק קטן הוא לשמור על תוכן עדכני. הצגת פוסטים איכותיים ללא הפסקה, תשיג עבורכם שתי מטרות: תהפוך מבקרים למבקרים שבים ותיצור קהילה סביב התוכן שלך.
בנוסף, תוכן טוב בונה עצמו לאורך זמן ויגדיל לאט לאט את התנועה בבלוג מפני שהוא יתגלה יותר ויותר במנועי החיפוש. אבל, כתיבת בלוגים באופן מתמיד אינה דבר פשוט, אמנם זה נכון שכמעט כל דבר אפשר להפוך לפוסט בבלוג, להמציא רעיונות לתוכן חדש, מקורי ואיכותי זו משימה קשה, במיוחד לאלה שהנושא חדש להם.
הפוסט סוקר חמישה סוגי פוסטים בהם ניתן לעשות שימוש בבלוג העסקי שלכם, איך הם נראים ומדוע הם יכולים לעבוד טוב בשבילכם?
 
1. עצה או טיפים
אחד הסוגים הקלים והאפקטיבי ביותר של פוסט הוא כזה שנותן עצות או טיפים. לחלוק את המומחיות שלך יכולה להיות דרך אפקטיבית למשוך קוראים לא משנה מה סוג העסק שלך. פוסטים כאלה יכולים לבוא בשתי צורות שונות, תלוי במטרת הבלוג שלך. אם אתה כותב את הבלוג כדי למתג את העסק שלך- כתוב עצות למתחריך אודות אופן הניהול של העסק שלך בצורה מוצלחת ומתג את עצמך כמנהיג על ידי חשיפה ומודעות.
הסוג השני הוא עצות ללקוחות שלך- אין זה משנה איזה סוג של עסק אתה מנהל, מובטח לך שישנם דברים שאתה יכול ללמד את לקוחותיך או לעזור להם להבין טוב יותר. 
חברת מזון לדוגמא, נותנת מתכונים בבלוג שלה, חברת דפוס משתמשת בבלוג כדי לתת עצות בעיצוב.
הרעיון מאחורי העצות או הטיפים בפוסט הוא שמתן אינפורמציה שימושית ללקוחות בונה אמון ומגדיל את הסיכוי שהם יקנו אצלך.
 
2. מאחורי הקלעים
הרעיון הוא לתת לקוראים לראות מה מתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של העסק שלך.
זו דרך קלה לבסס קשר עמוק עם הלקוחות שלך. בבלוג של ה BBC , לדוגמא, ערוץ החדשות נותן לקוראים מבט על הסיבות לקבלת החלטות באתר והתהליך שהמנהלים עושים.
כן ניתן להשיג לויאליות ושותפות בקרב הקוראים.
לאחרונה יצאה חברת קו איל פו בקמפיין בבלוג שלה
http://www.comme-il-faut.com/main/Calendar/Agenda-Calendar/maavirot-3
גם מחקר. גם מאחורי הקלעים. גם משתפת את הלקוחות. מה עוד צריך חוץ ממחירים סבירים?
 
3.ניתוח מקרה
ניתוח מקרה זוהי דרך מצוינת למשוך תשומת לב  ולעורר עניין בבלוג שלך ובעסק. חברת העיצוב http://www.metalabdesign.com/
לדוגמא, השתמשה בבלוג לאחרונה לפרסם מחקר ברשת על עיצוב נעליים בצורת מכתב פתוח. למחקר העיצוב היו שתי השפעות חיוביות ל Metalab . ראשית, הוא יצר תהודה והביא תנועה לחברת העיצוב שלהם. שנית, הוא הציג את תיאורית העיצוב שלהם על ידי כך שהראה לקוראים איך יכלו לבחור חסרונות ברשת עיצוב ידועה ולהציע איך לתקן שגיאות אלה.
ניתוח מקרה משרת עסקים עם כיוון. מצא מישהו שיכול להשתמש בשרות שלך, תן להם שינוי וירטואלי חינם. הביקורת שלך תציג את מומחיותך ואת האיכות של התוצאות שלך. אם תנתח עסקים ידועים גם הם יוסיפו התעניינות.

4.ראיונות ופרופילים
ראיונות או פרופילים הם דרך קלה להוסיף מגע אנושי לבלוג העסק שלך. על ידי ראיון העובדים שלך, אנשים אחרים בתחום או לקוחות המשתמשים במוצרים או בשירותים שלך, אתה יכול להוסיף ערך לקוראים וליצור אותנטיות על ידי כך שאתה נותן לעסק שלך פרצוף.
http://brithamila.com/blogi/?cat=65
 
5. מחקר
דרך מצוינת נוספת ליצור רעש סביב הבלוג העסקי שלך הוא להשתמש בו כדי להציע דוחות מחקר שיהיו מקושרים, מדוברים בבלוגים ובכל מקום אחר. דרך זה לא מתאימה לכל עסק.
חלק מהעסקים הקטנים מתאימים יותר ליצירת דוחות, אבל על ידי יצירתיות.
 
כל עסק כמעט יכול לחלוק עם העולם מידע, להפיץ אותו על מנת למשוך תשומת לב ליצור מודעות לעסק ולמוצריו.
 
 
 
 

שרון בג ליבוביץ


ברית המילה


יחסי ציבור .קופירייטינג. מיתוג.


054-4653663.09-8944892 


http://www.brithamila.com/" href="http://www.brithamila.com/">www.brithamila.com


http://brithamila.com/blogi/" href="http://brithamila.com/blogi/">http://brithamila.com/blogi/


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב